Zakup każdego sprzętu elektronicznego to ważna decyzja, której podjęcie poprzedzone jest dłuższym rozważaniem wszystkich „za” i „przeciw”. Niezależnie jednak od tego jaki sprzęt kupiłaś/eś, może zdarzyć się jego awaria. Jeśli gwarancja na niego już nie obowiązuje, pozostają serwisy pogwarancyjne. Także wybór serwisu powinien być poprzedzony dłuższym rozważaniem wszystkich „za” i „przeciw”.
W tym artykule podpowiemy Ci jak dokonać właściwego wyboru serwisu Apple, gdy Twój MacBook się zepsuje. Zapraszamy do lektury.
Cecha 1 – opinia
Dla wielu osób kryterium to może wydawać się oczywistym, ale mimo wszystko chcielibyśmy o nim wspomnieć. Przed wyborem serwisu MacBooków, jak AppleFix zapoznaj się z opiniami i ocenami na jego temat w Internecie. Jeśli negatywne opinie są w zdecydowanej mniejszości, a średnia ocen wynosi 4,5 lub więcej, warto zaufać takiemu serwisowi.
Cecha 2 – wyspecjalizowanie
Przy wyborze odpowiedniego serwisu MacBooków zwróć również uwagę na to, czy jest to firma zajmująca się tylko sprzętem Apple czy także urządzeniami innych producentów. Najlepiej bowiem, by był to tylko serwis urządzeń Apple. Dzięki temu zyskujesz pewność, że osoby pracujące w tej firmie doskonale znają wszystkie tajniki jabłkowej elektroniki.
Jeśli dodatkowo jest to serwis, który posiada pracowników wyspecjalizowanych w naprawach konkretnie MacBooków, to jest to firma godna najwyższego zaufania.
Cecha 3 – gwarancja
Pogwarancyjny serwis MacBook, który wart jest Twojej uwagi powinien ponadto udzielać gwarancji na swoje usługi. Dlaczego? Bo wie, że naprawa wykonana jest tak dobrze, że nie wrócisz ze swoim MacBookiem po kilku dniach z tą samą usterką, którą serwis będzie musiał naprawić tym razem za darmo.
Cecha 4 – części
Skoro wybrałaś/eś MacBooka, to znaczy, że masz ku temu konkretne powody. Być może wysoka jakość używanych przez Apple części i związany z tym komfort korzystania z laptopa? Chcesz więc na pewno, by po naprawie działał on tak samo dobrze.
Godne polecenia serwisy MacBooków korzystają w miarę możliwości z oryginalnych części Apple. A jeśli to nie jest możliwe (bo to np. już dość stary model Maca), używają zamienników od sprawdzonych dostawców a nie tanich, azjatyckich podróbek niskiej jakości.
Cecha 5 – dostępność
Serwis MacBook, który Cię zainteresował wcale nie musi być blisko Twojego domu! Dobrze by było, gdyby oferował możliwość naprawy typu door-to-door (wysyłkowej).
Taka usługa polega na zleceniu naprawy za pomocą infolinii lub formularza na stronie internetowej serwisu. Następnie do klienta przysyłany jest kurier, który odbiera zepsuty laptop. Po naprawie odsyłany jest on kurierem do domu klienta.
Naprawa wysyłkowa to nie tylko oszczędność Twojego czasu i pieniędzy, który byś przeznaczył/a na dojazdy, ale też większa elastyczność. Dzięki temu możesz wybrać serwis najlepszy, a niekoniecznie najbliższy.
Te pięć cech powinno charakteryzować serwis MacBook, który wybierzesz. Mamy nadzieję, że dzięki temu artykułowi wybierzesz właściwie, a naprawiony laptop będzie służył Ci dobrze jeszcze przez długi czas.