Co kierowało Tobą przy wyborze akurat urządzenia Apple? Być może jedną z cech, które zadecydowały o wyborze akurat tej, konkretnej firmy była wysoka jakość wykonania i związana z nim wygoda korzystania? Jeśli odpowiedziałaś/eś twierdząco na to pytanie, zadaj sobie kolejne.
Gdzie się udasz, gdy Twój sprzęt jednak ulegnie awarii, a gwarancja na niego się już skończyła. Zapewne do serwisu Apple. Jego jakość powinna być nie gorsza niż Twojego urządzenia. Sprawdź wraz z nami, czy wybrany przez Ciebie serwis Apple spełnia wysokie wymagania jakim powinien sprostać.
√ Tak, ten serwis Apple cieszy się dobrą opinią
Dobry pogwarancyjny serwis Apple to taki, którego średnia ocen w Google to 4,5 lub więcej. To także firma, której zdecydowana większość klientów wystawia pozytywne, rzeczowe komentarze.
Zanim więc podejmiesz decyzję dotyczącą zlecenia naprawy swojego Apple, przeczytaj możliwie najwięcej opinii na temat różnych serwisów. Pomoc internautów czasem jest nieoceniona!
√ Tak, ten serwis Apple naprawdę zna się na Apple
Godny polecenia serwis Apple to firma, której pracownicy znają sprzęt Apple od podszewki (a w zasadzie od najmniejszej śrubki). Innymi słowy, to serwis wyłącznie urządzeń Apple.
Jeśli do tego dołożymy zespół pracowników, którzy specjalizują się w konkretnych kategoriach jabłkosprzętu (jedni w iPhone’ach, inni w iPadach, a jeszcze inni w MacBookach czy iMacach), to… mamy kolejny składnik przepisu na idealny serwis Apple!
√ Tak, ten serwis Apple udziela gwarancji na naprawy
Serwis Apple, który można nazwać dobrym to firma, która wie, że nie wrócisz z tą samą usterką po paru dniach. To serwis, w którym wiedzą, że naprawa została wykonana prawidłowo i ewentualna darmowa naprawa gwarancyjna prawie na pewno nie będzie potrzebna.
√ Tak, ten serwis Apple nie „wciska” chińszczyzny
Rynek części zamiennych pełen jest niskiej jakości azjatyckich podróbek. Godny polecenia serwis Apple korzysta przede wszystkim z oryginalnych części Apple. A jeśli nie jest to możliwe (bo np. jest to już starszy, nieprodukowany model iPhone’a), ma w zanadrzu zamienniki od sprawdzonych dostawców części zamiennych.
√ Tak, ten serwis Apple jest łatwo dostępny
Dokonując wyboru serwisu Apple chcesz kierować się jakością jego usług, a nie lokalizacją. Dobry serwis Apple umożliwia na skorzystanie ze swoich usług nie tylko osobom z okolicy. Poprzez zgłoszenie telefoniczne lub za pomocą formularza na stronie internetowej serwisu, daje możliwość skorzystania ze swoich usług klientom mieszkającym daleko od jego siedziby. Jak?
Dzięki opcji naprawy wysyłkowej (door-to-door), która polega na przysłaniu do domu klienta kuriera, który odbiera telefon i odesłaniu go po naprawie kurierem z powrotem do domu klienta.
Wymienione powyżej cechy dobrego serwisu Apple to duża pewność wykonanej właściwie naprawy, a co za tym idzie oszczędności czasu i pieniędzy na „poprawkę”. Być może pomogą Ci dokonać dobrego wyboru i, po naprawie, mieć smartfon sprawny tak jak zaraz po wyjęciu z pudełka.